Fakturantka
Do mladého kolektivu hledáme kolegyni se zkušenostmi z administrativy na naši centrálu v Č. Budějovicích - Litvínovicích.
Popis pozice
- vystavování faktur, příjemky, výdejky
- vedení pokladny, evidence a tisk čárových kódů a další administrativní činnost
- podpora obchodního oddělení i skladu
- komunikace se zákazníky i dodavateli
- pracovní doba Po - Pá tak, aby byla pokryta otevírací doba prodejny 7 - 17 hod.
Požadujeme
- ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost práce na PC (MS Office, e-mail. klient, Windows 10)
- komunikativnost, příjemné vystupování, zodpovědnost, pečlivost
- praxe s fakturací a evidencí účetních dokladů nutná
- praxe v obdobném prodeji a znalost evidence skladového hospodářství velkou výhodou
Nabízíme
- stabilní zaměstnání (přes 30 let na trhu)
- práce na HPP
- jednosměnný provoz, práce pouze v pracovní dny, žádné svátky ani víkendy
- odměny dle výsledků firmy + osobní ohodnocení během roku
- příspěvek na stravování
- nástupní mzda dle praxe a zkušeností od 27.000,-
V případě zájmu posílejte životopisy na email kulhankova@repam.cz.
Na pozici se mohou hlásit muži i ženy. V případě zdánlivé gendrové preference se jedná pouze o stylistickou záležitost a jazykový úzus, nikoli o diskriminaci kteréhokoli pohlaví.