Menu

Fakturantka

Do mladého kolektivu hledáme kolegyni se zkušenostmi z administrativy na naši centrálu v Č. Budějovicích - Litvínovicích.


Popis pozice

  • vystavování faktur, příjemky, výdejky
  • vedení pokladny, evidence a tisk čárových kódů a další administrativní činnost
  • podpora obchodního oddělení i skladu
  • komunikace se zákazníky i dodavateli
  • pracovní doba Po - Pá tak, aby byla pokryta otevírací doba prodejny 7 - 17 hod.


Požadujeme

  • ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost práce na PC (MS Office, e-mail. klient, Windows 10)
  • komunikativnost, příjemné vystupování, zodpovědnost, pečlivost
  • praxe s fakturací a evidencí účetních dokladů nutná
  • praxe v obdobném prodeji a znalost evidence skladového hospodářství velkou výhodou

 

Nabízíme

  • stabilní zaměstnání (přes 30 let na trhu)
  • práce na HPP
  • jednosměnný provoz, práce pouze v pracovní dny, žádné svátky ani víkendy
  • odměny dle výsledků firmy + osobní ohodnocení během roku
  • příspěvek na stravování
  • nástupní mzda dle praxe a zkušeností od 27.000,-

V případě zájmu posílejte životopisy na email kulhankova@repam.cz


Na pozici se mohou hlásit muži i ženy. V případě zdánlivé gendrové preference se jedná pouze o stylistickou záležitost a jazykový úzus, nikoli o diskriminaci kteréhokoli pohlaví.